Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Η απάντηση της Ρούλας Κορομηλά στον Λάτσιο: ''Τι πρωτοποριακό κάνετε εσείς βρε Γιαννάκη μου;''

Πριν λίγες μέρες ο Γιάννης Λάτσιος δήλωσε σε συνέντευξη του σε Κυπριακό περιοδικό για τη Ρούλα Κορομηλά:«Εγώ ως Γιάννης ήθελα να τη δω σε κάτι πιο πρωτοποριακό και κάτι πιο καλό ως προϊόν, Η Ρούλα είναι παλιά καραβάνα». Μέσα από τη ραδιοφωνική της εκπομπή η διάσημη παρουσιάστρια του επιτυχημένου talent show του ΑLPHA, Greek Idol, απάντησε στον διευθυντή προγράμματος του ΑΝΤ1, τα εξής: «Τι είπε πάλι για μένα ο Λάτσιος; Γιατί κάνει η τηλεόραση κάτι πιο πρωτοποριακό; Κάνουν και αυτοί κάτι πιο πρωτοποριακό, βρε Γιάννη μου, γλυκέ μου; Τι πρωτοποριακό κάνετε; "Ελλάδα Έχεις Ταλέντο" και "Dancing With the Stars" κάνετε. Πού είναι το πρωτοποριακό; Γιαννάκη μου,  τι θες να κάνω; Πρότεινέ μου εσύ κάτι πρωτοποριακό και το συζητάμε. Εγώ επαγγελματίας είμαι. Δέχομαι προτάσεις».