Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Αποχωρεί η Τατιάνα Στεφανίδου από τον ANT1... (UPDATE)

Tέλος η Τατιάνα Στεφανιδου από το κανάλι του Αμαρουσίου. Η δημοσιογράφος γράφει στο site της,  tlife για την αποχώρηση της από τον ΑΝΤ1:''...Προχθές το βράδυ ο Αντένα μου ανακοίνωσε ότι η εκπομπή " Αξίζει να το δεις " δεν θα συνεχιστεί τη νέα τηλεοπτική σαιζόν. Οι λόγοι όπως μου εξήγησαν είναι καθαρά οικονομικοί. Λόγω της κρίσης, ο σταθμός επιλέγει να επενδύσει σε άλλες ζώνες και όχι στην απογευματινή. Ακόμη όπως μου είπαν, δεν έχουν αυτή τη στιγμή κάποιο άλλο πρόγραμμα να μου προτείνουν... Δεν διαπραγματεύομαι με κανένα άλλο κανάλι και δεν φρόντισα να έχω καμία πόρτα ανοιχτή, έχοντας εμπιστοσύνη στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου.Είναι δικαίωμα της κάθε επιχείρησης να αποφασίζει που θα τοποθετήσει τα χρήματά της. Το μοναδικό μου παράπονο από το σταθμό που με ανέδειξε και μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα, είναι ο χρόνος αυτής της ανακοίνωσης. Δεν πειράζει όμως. Εγώ κρατώ μόνο τις καλές στιγμές όλων αυτών των χρόνων της συνεργασίας και νιώθω για τον Αντένα μόνο ευγνωμοσύνη για όσα μου προσέφερε.''

***Τι λέει όμως η μεριά του ΑΝΤ1 ; "Το κόψιμο της εκπομπής έγινε καθαρά για λόγους οινονομίας.Η συγκεκριμένη ζώνη καταργείται και  δεν θα αντικατασταθεί από νέα εκπομπή.Πιθανόν να μπει κάποια σειρά σε επανάληψη ή κάτι άλλο...Ακόμα βρισκόμαστε σε συζητήσεις".