Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Η Τατιάνα απαντάει στον ANT1: ''Εγώ ήμουν αυτή που επέμενα για την ανανέωση συμβολαίου''...

Για τελευταία φορά η διάσημη παρουσιάστρια απαντάει όπως λέει στο site της Τlife, στα στελέχη του ANT1 και στα όσα ακούστηκαν χτες για τη διακοπή της συνεργασίας τους. Η πετυχημένη δημοσιογράφος τονίζει πως δεν πρόκειτε να κάνει σίριαλ την υπόθεση αυτή η οποία από τη μεριά της κλείνει σήμερα:''Πολλοί με ρωτάτε ποια θα είναι τα επόμενά μου βήματα.... Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ μπερδεμένη και αρκετά σοκαρισμένη για να σκεφτώ. Έχω ανάγκη να ηρεμήσω. Αρχικά θα κάνω για δέκα μέρες διακοπές με την οικογένειά μου... Μετά θα αναζητήσω μια νέα συνεργασία στην τηλεόραση....Πρέπει όμως να δώσω μια τελευταία απάντηση στα όσα ακούστηκαν από κάποια στελέχη του σταθμού χθες. Ειπώθηκε ότι αιτία της διακοπής της εκπομπής μου ήταν η δήθεν καθυστερημένη απάντησή μου στην πρόταση τους. Κρίμα. Πρέπει να θυμίσω σε αυτούς που θέλουν να ξεχνούν την αλήθεια ότι είχα δύο συναντήσεις με τη διεύθυνση του ΑΝΤ1 μέσα στον Ιούνιο. Και οι δύο έγιναν με δική μου πρωτοβουλία. Έδωσα τη θετική μου απάντηση για τη συνέχιση της εκπομπής με το μειωμένο προϋπολογισμό, σχεδόν μία εβδομάδα πριν τη λήξη της σαιζόν για το "Αξίζει να το δεις", δηλαδή στις 22 Ιουνίου.Κανείς δε μου τηλεφώνησε για να μου ζητήσει να απαντήσω νωρίτερα. Επίσης εγώ ήμουν αυτή που επέμεινα και πολύ πιεστικά μάλιστα για την υπογραφή της συμφωνίας. Μόνο μετά από αυτή μου την επιμονή, μου ανακοινώθηκε τελικά στις 6 Ιουλίου το κόψιμο της εκπομπής για λόγους οικονομίας του σταθμού.''