Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

Αποκλειστικό: Η Κατανομή της τηλεοπτικής διαφήμισης για το πρώτο 6μηνο του 2010

 ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΑΛΙ ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΤΩΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΣΙ...
 Πάμε να δούμε αναλυτικά την κατανομή της τηλεοπτικής διαφήμισης για το πρώτο 6μηνο του 2010. Ποια κανάλια σημείωσαν άνοδο στη διαφημιστική αγορά και ποια πτώση;

Το MEGA έπεσε για πρώτη φορά κάτω από το 30%, και σημείωσε πτώση σε σχέση με πέρσι, καταγράφοντας 29,74% που αντιστοιχεί σε 100,4 εκατ.ευρώ.

Από την άλλη ο ΑΝΤ1, έφτασε το 24,97% κερδίζοντας περίπου 3,7 μονάδες και εισπράττοντας 84,32 εκατ.ευρώ.

Ο ΑLPHA, τρίτος με 16,3% (15,4% πέρσι) και 55,03 εκατ.ευρώ, ενώ ακολουθούν το STAR με 13,14 (16,03% πέρσι) και 44,35 εκατ.ευρώ, το ALTER με 9,94% (11,01% πέρσι) και 33,55 εκατ. ευρώ και η ΝΕΤ με 4,8 (3,46% πέρσι) με 16,2 εκατ.ευρώ.